Projelerimiz
Duygusal Zekâ Davranışsal Yetkinliği Harrison Assessments Desteğiyle
Duygusal Zekâ Davranışsal Yetkinliğinde Harrison Assessments
Duygusal Zekâ, yirminci yüzyıl sonlarında ortaya atılan bir kavramdır. Ortaya konduğundan bu yana yaşamın her alanında önemi konusunda çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirilmiştir. Duygusal Zekânın zenginleştirilmesi konusunda bilim insanları çeşitli yaklaşımlarla önemli destekler vermişlerdir. Konuyu davranışsal yetkinlikler yaklaşımıyla ele alan çalışmaların en önemlilerinden biri Dan Harrison tarafından gerçekleştirilmiştir. Çalışma, Daniel Goleman’ın Duygusal Zekâ yaklaşımına uygun olarak yapılmıştır.
Bu çalışmada Neler Öğreneceksiniz?
· Duygusal Zekâ nedir? Zekâ ile ilişkisi nedir?
· Duygusal Zekânın Önemi.
· Duygusal Zekâ Bileşenleri nelerdir?
· Duygusal Zekâ ölçülebilir mi?
· Duygusal Zekâ gelişimi konusunda neler yapılabilir?
Kazanımlarınız:
· Duygusal Zeka ile ilgili teorik yapı,
· Konuya Harrison yaklaşımı ve kullanılması.
· Katılımcıların her biri için istemeleri halinde "Harrison Assessments Kısa Duygusal Zekâ” raporu alınacaktır.
· Bu rapor alınan katılımcılardan kura ile belirlenecek
o Bir kişiye "Harrison Assessments Duygusal Zekâ” raporu ve online geri bildirim,
o İkinci bir kişiye "Harrison Assessments Paradoks Grafiği” raporu ve online geri bildirim
o Katılımcılar arasında yer alan bir lise son sınıf ya da üniversite öğrencisine "Harrison Assessments Kariyer Gelişim” raporu ve online geri bildirim hediye edilecektir.
o Bu belirlemeler eğitim/seminer sırasında olacaktır.
Eğitim Takvimi : Yeni Grup Oluştuğunda Takvim İlan Edilecek
Yer: Online (Zoom)
Kimler Katılabilir?
Konuya ilgi duyan herkes.
Bu program ; Social Mind Talks Projesi etkinliğidir.
Sosyal Akıl Derneği ve Anahtar Eğitim İşbirliği ile gerçekleştirilecektir.
Eğitim ücretsizdir.
Başvuru için lütfen tıklayınız